Burgersbar

בורגרס בר – ההמבורגרים היוקרתיים בעולם

אהבתם? שתפו!

מאז שההמבורגר החל לתפוס תאוצה באמצע המאה הקודמת בארה״ב, הוא הוכר כמזון מהיר אך בעיקר כמזון נגיש לציבור הרחב בשל מחירו הנוח. גרסת ההגשה הראשונה של ההמבורגר היא הגרסה הקלאסית והאהובה שמלווה אותנו גם היום, אך עם השנים ההמבורגר קיבל שלל גרסאות ועבר שידרוגים וכיום הגרסה הקלאסית אינה היחידה שניתן למצוא בהמבורגריות ומסעדות ברחבי העולם. בשנים האחרונות מספר לא מבוטל של עסקים לקח את ההמבורגר כמה צעדים קדימה.. כמה קדימה? תחליטו אתם.  אספנו לכם שלושה המבורגרים מעניינים מרחבי העולם שנחשבים ליוקרתיים במיוחד ומיועדים לקהל שמוכן לשלם מחיר מופקע על מנת המבורגר. 

ההמבורגר הראשון בסדרת ההמבורגרים הכי יוקרתיים בעולם נוצר על ילדי שף הולנדי ששמו רוברט יאן דה וין, או בשמו השני ״גולדן בוי״. הוא מכונה כך בשל לחמנייה מיוחדת אותה הוא מכין עם עלים מזהב. ולמרות שכבר נוצרו בעבר כמה וכמה המבורגרים יקרים לפני ההמבורגר המיוחד שיצר נער הזהב, אין ספק שמדובר בהמבורגר יקר להפליא שמחירו אינו משתווה לקודמיו. מחיר ההמבורגר עומד על כ-6,000$ ועל אף שהמחיר גבוה במיוחד – הוא בהחלט נמכר מס׳ פעמים לציבור הרחב. 

אז מה יש בהמבורגר היוקרתי של השף המכונה נער הזהב? הכל מתחיל מהקציצה שעשויה מבשר וואגיו יפני טחון, בשר שנחשב ליקר במיוחד. כחלק מהרכיבים מהם מורכבת המנה היקרה תמצאו צלעות, קוויאר, ורוטב שמונה בין רכיביו תמצית קפה ואפילו ויסקי! וכמובן, איך לא, את לחמניית עלי הזהב המפורסמת שלו.

למקום השני הגיע המבורגר שנמכר בלאס וגאס במסעדה שנקראת ״פליור״ ומחירו עומד על סך 5,000$. הוא נחשב להמבורגר היקר ביותר בארה״ב. מה ששונה בהמבורגר המדובר מקודמו, זה שהפעם לא מדובר ברכיבים בקציצה עצמה/ בלחמנייה, אלא ביין המשמש כרוטב טיבול לקציצה. מדובר בבקבוק יין ״שאטו פאטרוס״- יין משנת 1995 הנחשב לאחד מהמשובחים ביותר בצרפת, כששוויו מוערך בסך 3,500$. 

לטענת מומחים בתחום המזון, ההמבורגר עצמו מוערך ב-70$ בסך הכל!

הייתם משקיעים את הסכום כדי לנסות המבורגר בתיבול יין יקר במיוחד? 

המבורגר עם צ\'יפס

ההמבורגר השלישי והאחרון שנספר לכם עליו עומד על סך 1,200$ ״בלבד״. אך הפעם יש בו משהו קצת יותר מיוחד מהאחרים:

הוא אמנם נחשב יוקרתי בגלל המחיר, אך לא רק- מדובר בהמבורגר עצום בגודלו, שמשקלו עומד על 153.6 קילו!

 הוא נמצא במסעדת ״מליס בר ספורט וגריל״ במישיגן שבארה״ב ואם תרצו להזמין אותו במסעדה תצטרכו לבקש אותו בשמו: ״ההמבורגר המגוחך ביותר.״ ההמבורגר הכבד והעצום בגודלו לוקח כ-22 שעות הכנה ומכיל לא פחות מ540,000 קלוריות. 

כשמדובר  בכל כך הרבה שעות הכנה, אולי אפשר להצדיק את היוקרה.. או שלא (?). 

ועכשיו, אחרי שסיפרנו לכם על שלושת ההמבורגרים היוקרתיים שמצאנו מרחבי העולם, אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולהנות מתפריט ההמבורגרים של בורגרס בר. ההמבורגר שלנו מגיע במגוון גרסאות- קלאסי, עם תוספות, עם ירקות, ללא ירקות, וכמובן שמתאים בול לטעם הישראלי. למרות שההמבורגר שלנו לא עולה 6,000$, אתם כבר יודעים שמדובר בהמבורגר איכותי, נגיש, והכי חשוב?? טעיםםםםם ומשביע. ההמבורגר שלנו מחכה לכם בסניפים הפרוסים ברחבי הארץ או באתר המשלוחים שלנו! רשמו בגוגל ״בורגרס בר משלוחים״, ונגיע עד אליכם! 

בתאבוןןןן (;